Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 19 gru 2018, o 14:17

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 8 lut 2018, o 13:39 
Offline

Imi臋: Tomasz
Do艂膮czy艂(a): 8 lut 2018, o 13:24
Posty: 5
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Witam serdecznie
Problem mam nastepujacy wymienilem tarcze i klocki tyl+przod TRW
Jedyny plus wymiany to brak bicia na kierownicy. Podczas hamowania pedal mieciutki jak przed wymiana nie wspominajac ze auto zatrzymuje sie jak na starych heblach.
Klocki czasem zapiszcza ale szum podczas hamowania doprowadza do szalu :roll:


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199


G贸ra
PostNapisane: 8 lut 2018, o 16:44 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 28 mar 2011, o 09:23
Posty: 41
Lokalizacja: Kuj-Pom
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Aktualnie: 169km / 350Nm
Uk艂ad odpowietrzony? P艂yn zmieniony?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2018, o 17:54 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 lis 2015, o 00:51
Posty: 9267
Lokalizacja: Nowy Sacz
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
Albo nie dotarte albo od razu dostaly w pizde i sie "zeszkli艂y"

_________________
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2018, o 17:56 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 lis 2017, o 22:28
Posty: 315
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Gerardus napisa艂(a):
Witam serdecznie
Problem mam nastepujacy wymienilem tarcze i klocki tyl+przod TRW
Jedyny plus wymiany to brak bicia na kierownicy. Podczas hamowania pedal mieciutki jak przed wymiana nie wspominajac ze auto zatrzymuje sie jak na starych heblach.
Klocki czasem zapiszcza ale szum podczas hamowania doprowadza do szalu :roll:



Przecie偶 nie modyfikowa艂e艣 uk艂adu hamulcowego wiec nie spodziewaj si臋 du偶o lepszego hamowania ni偶 by艂o.

Ja u siebie w zesz艂ym miesi膮cu zmienia艂em prz贸d i ty艂 na ATE PD + klocki TRW i g艂o艣no艣膰 uk艂adu troch臋 wy偶sza ze wzgl臋du na tarcze, ale skuteczno艣膰 hamowania rozgrzanego uk艂adu jest troch臋 wi臋ksza.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2018, o 19:58 
Offline

Imi臋: Tomasz
Do艂膮czy艂(a): 8 lut 2018, o 13:24
Posty: 5
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Pobralem probke plynu hamulcowego.. tragedia! jutro wymiana


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2018, o 20:32 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 lis 2017, o 22:28
Posty: 315
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
No to nie ma si臋 co dziwi膰, my艣la艂em 偶e wymieniasz co 2 lata lub 40 000 km.
Od siebie mog臋 poleci膰 organika dot 4-lv.
I pami臋taj o przelaniu ok 100ml przez wysprz臋glik (tam te偶 jest p艂yn hamulcowy i wszyscy o nim zapominaj膮).


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2018, o 21:50 
Offline

Imi臋: Tomasz
Do艂膮czy艂(a): 8 lut 2018, o 13:24
Posty: 5
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Jestem posiadaczem s1 od 2 tyg pewne niespodzianki wychodza w praniu. Zamowione 5l i paleczke przekazuje mechanikowi. Jesli sie okaze ze zeszklilo nowe klocki da rade je odratowac ?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2018, o 22:07 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 lis 2017, o 22:28
Posty: 315
Samoch贸d: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Jak przeje藕dzi艂e艣 ~200 km po wymianie delikatnie tj. bez gwa艂townego lub d艂ugotrwa艂ego hamowania to powinny by膰 ok.
Teoretycznie zeszklenie powinno si臋 samoczynnie zetrze膰, w praktyce bywa r贸偶nie.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL