Forum Skoda Superb
http://www.superbclub.pl/

Zmiany/Lifting MY2019
http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=36&t=9778
Strona 3 z 10

Autor:  michals [ 13 lut 2018, o 12:14 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

Forest napisał(a):
Rabat kwotowy na A6 - 21 tys, rabat flotowy 20% co daje ok.28-30% rabatu. Przy wartości auta ok. 233 tys kwota do zapłaty ok. 167 tys. Czyli rabatu ok. 29%. Auto do produkcji.


167 dobrze policzone, ale z rabatem wprowadzasz w błąd. najpierw odejmujemy rabat %, a potem rabat kwotowy... czyli de facto korzystniej dla kupującego

tak czy tak taki rabat na a6 to dają już od ponad pół roku ... i niestety się "zablokowali" na tym i nic więcej od tego czasu, pomimo zbliżania się końca generacji.
Jak ktoś nei potrzebuje konfigu za 300k+ tylko włąśnie coś poniżej 250k to przyzwoicie wychodzi.

jak wspomniane pow. zasady wyłącznie za cash lub leasing operacyjny.

Autor:  whity [ 13 lut 2018, o 12:41 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

Moj obecnie zamówiony wychodzi cennikowo lekko ponad 300.000, a po odjęciu rabatu lekko ponad 200.000;)

Autor:  Tom-Tdi [ 13 lut 2018, o 12:56 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

Ale według niemieckiego cennika...
Wrzuć ten konfig do polskiego to na wyjściu będzie grubo ponad 300 ;)

Autor:  whity [ 13 lut 2018, o 13:35 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

Zaraz sprawdze

Autor:  whity [ 13 lut 2018, o 13:45 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

Ooo kufaa... to samo auto wyszło mi wg cennika polskiego 379.000PLN .... masakra

Najbardziej mnie rozwala różnica: Audi Connect+ phone box w DE: 500€; w PL 5.140 PLN
Szok

Autor:  orlik [ 13 lut 2018, o 13:54 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

Można w Polsce leasingować takie auto kupując bezpośrednio w salonie w Niemczech?
Kurna 70 coś tysięcy to giga różnica.

Autor:  sane [ 13 lut 2018, o 14:03 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

Wracając do tematu zmian MY2019:

briskoda napisał(a):
From Czech forums:



Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26)
Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26)
New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36)
New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48)
New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36)



All new petrols will have a particle filter.



PS. KW is a build week.

Czyli zgodnie z przypuszczeniami... Superb dostanie te same silniki co Arteon.
DQ381 na 99% też...

1.8 180KM i 2.0 220KM zostają wycofane z produkcji i zastąpione 2.0 190KM, EA888 Gen. 3b :)
Zniknie też pewnie manual z tej wersji, ale zostanie w 1.5 (tak jak w Arteonie).

To tylko oznacza mniej rosterek dla kupujących - 1.8 czy 2.0 :lol:

Założę się, że Active Info Display też będzie dodane, tak jak w Octavii...

Autor:  Tom-Tdi [ 13 lut 2018, o 15:54 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

whity napisał(a):
Ooo kufaa... to samo auto wyszło mi wg cennika polskiego 379.000PLN .... masakra

Najbardziej mnie rozwala różnica: Audi Connect+ phone box w DE: 500€; w PL 5.140 PLN
Szok


Też się mocno zdziwiłem jak zobaczyłem te różnice, także ten rabat w pl wcale dupy nie urywa...

Autor:  whity [ 13 lut 2018, o 16:06 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

sane napisał(a):
Wracając do tematu zmian MY2019:

briskoda napisał(a):
From Czech forums:



Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26)
Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26)
New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36)
New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48)
New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36)



All new petrols will have a particle filter.



PS. KW is a build week.

Czyli zgodnie z przypuszczeniami... Superb dostanie te same silniki co Arteon.
DQ381 na 99% też...

1.8 180KM i 2.0 220KM zostają wycofane z produkcji i zastąpione 2.0 190KM, EA888 Gen. 3b :)
Zniknie też pewnie manual z tej wersji, ale zostanie w 1.5 (tak jak w Arteonie).

To tylko oznacza mniej rosterek dla kupujących - 1.8 czy 2.0 :lol:

Założę się, że Active Info Display też będzie dodane, tak jak w Octavii...
prosze przestać spamować :)

Autor:  Camillinhio [ 13 lut 2018, o 16:35 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

orlik napisał(a):
Można w Polsce leasingować takie auto kupując bezpośrednio w salonie w Niemczech?
Kurna 70 coś tysięcy to giga różnica.


W DE nie masz akcyzy, która skutecznie podbija cenę auta.

Autor:  tom7 [ 13 lut 2018, o 16:41 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

faktycznie takie upusty na A6 ? Przymierzałem się w tym roku do SIII Sportline kombi , ale może starczyłoby na jakie średnio doposażone A6 avant nowe, lub lepsze 1-2 letnie. Czyli warto się przejść pogadać w Łodzi (tu mieszkam) do Krotoskiego ?

Autor:  Tom-Tdi [ 13 lut 2018, o 17:40 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

Camillinhio napisał(a):
orlik napisał(a):
Można w Polsce leasingować takie auto kupując bezpośrednio w salonie w Niemczech?
Kurna 70 coś tysięcy to giga różnica.


W DE nie masz akcyzy, która skutecznie podbija cenę auta.


Myślę, że nie do końca jest to wina akcyzy, inne marki z kolei są droższe w niemcowni niż w PL.

Autor:  Forest [ 13 lut 2018, o 17:48 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

sane napisał(a):
Wracając do tematu zmian MY2019:

briskoda napisał(a):
From Czech forums:



Production stops 1.8 TSI 132 kW (KW26)
Production stops 1.4 TSI 110 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 162 kW (KW26)
Production stops 2.0 TSI 206 kW (KW26)
New motor 1.5 TSI 110 kW (KW36)
New motor 2.0 TSI 140 kW (KW48)
New motor 2.0 TSI 200 kW (KW36)



All new petrols will have a particle filter.



PS. KW is a build week.

Czyli zgodnie z przypuszczeniami... Superb dostanie te same silniki co Arteon.
DQ381 na 99% też...

1.8 180KM i 2.0 220KM zostają wycofane z produkcji i zastąpione 2.0 190KM, EA888 Gen. 3b :)
Zniknie też pewnie manual z tej wersji, ale zostanie w 1.5 (tak jak w Arteonie).

To tylko oznacza mniej rosterek dla kupujących - 1.8 czy 2.0 :lol:

Założę się, że Active Info Display też będzie dodane, tak jak w Octavii...


A jak mówiłem, że 1.8 jest bez sensu w Superbie to wielka afera od razu:). Jednak koncern też zrozumiał swój błąd i w końcu wycofuje tego nic nie wnoszącego w stosunku do 1.4/1.5 kastrata.

Autor:  orlik [ 13 lut 2018, o 17:57 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

Camillinhio napisał(a):
orlik napisał(a):
Można w Polsce leasingować takie auto kupując bezpośrednio w salonie w Niemczech?
Kurna 70 coś tysięcy to giga różnica.


W DE nie masz akcyzy, która skutecznie podbija cenę auta.


A nawet nie wiedziałem, że w UE jest akcyza na nowe samochody.
Kurde, ale przy takich różnicach to już się opłaci firmę w DE założyć i jeździć po Polsce na niemieckich blachach.

Autor:  whity [ 13 lut 2018, o 18:14 ]
Tytuł:  Re: Zmiany/Lifting MY2019

Nie wiem czy byś chciał :)

Strona 3 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/